lördag 1 februari 2014

Koncentrerad

Visserligen byter jag hela tiden sysselsättning idag - städar lite, stickar något varv, letar efter den försvunna snöborsten (morrrrr, jag har en, den är röd), tar tag i städandet igen... men jag är väldigt fokuserad på varje sak för sig i den minut det varar... Tror det är snöborsten som stör mig, det är fruktansvärt irriterande med saker som gömmer sig. Jag har en misstanke att den ålar omkring och byter gömställe när jag vänder ryggen till.

Stickningen som hedras med min uppmärksamhet då och då är en liten kofta. Är lite fundersam på om den kanske inte blir så liten som jag tänkt mig, men fortsätter envist ett tag till så får vi se. Liten blir stor, tänker jag.


1 kommentar:

  1. Haha, så lika vi verkar, utom att jag inte letar snöborste för den står på trappan.

    SvaraRadera