fredag 1 februari 2013

Dragning!

Åh så roligt det var att ha utlottning! Tack för alla gratulationer - nu kommer det roliga för mig att titta in i allas bloggar, många nya trevliga sådana. I början gjorde jag det allteftersom ni kommenterade, men sen hann jag inte med. Så mycket vackra saker det skapas i det här landet, helt fantastiskt!


När jag dubbelkontrollerat alla kommentarer blev det 54 kommentarer och 81 lotter. Jag skrev in alla i ett excel-ark och sedan använde jag slumptalsgeneratorn för att dra två lotter. Man har inte haft förtur varken för att man läst min blogg tidigare, eller för att man heter Birgitta, Bittan eller Eva (som ju jag också heter...)  :-) - endast slumpen avgjorde.

Och så här gick det:


Grattis Marie - du får Kampes ullgarn!

Grattis Lisbet - du får Fabel! (Klicka på min profil i högersidan så hittar du min e-postadress och kan maila mig din adress!)


5 kommentarer:

  1. Grattis till vinnarna och tack för lotteriet! Alltid kul!

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinnarna av de fina garnerna!

    Vinterhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  3. Grattis önskar jag de lyckliga vinnarna!!
    Tack för en fin utlottning!!

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinnarna och tack till dig för en trevlig utlottning :)
    Annika

    SvaraRadera