onsdag 9 januari 2013

Jubileumsutlottning! - OBS avslutad

*********************************
Dragningen gjordes 1 februari - här
*********************************

Tack för glada tillrop - jag är inte sjuk - har bara tuggummi i alla celler för tillfället och mina försök till blogginlägg blev rena sömnpillren. Så ni slapp dem helt enkelt.

Nu har min räknare passerat 5000 besökare - det ska firas!
Kalendern har slagit över till ett nytt år - det ska firas!
Det regnar - det ska... öh, ja, man kan behöva lite tröst kanske! Vad passar bättre än lite stickning i soffhörnan när omvärlden flyter?


En vinnare får två nystan Fabel, 75% ull superwash och 25% polyamid
En vinnare får två härvor Kampes ull, tvåtrådig

Du kan delta med två lotter i utlottningen: en lott får du om du kommenterar det här inlägget, en andra lott om du länkar från din egen blogg. 

Dragning 1 februari - lycka till!

57 kommentarer:

  1. Kul att höra ifrån dig igen! Tack för gratualationen! Hoppas tuggumit försvinner så vi får höra ifrån dig oftare. Jag vill självklart vara med och tävla. Länkar till dig i bloggen.

    SvaraRadera
  2. Jag vill också vara med och tävla!:) Länkar i min blogg.

    SvaraRadera
  3. Kampes har jag aldrig provat och Fabel är ju ett riktigt favoritgarn! Jag vill vara med!

    SvaraRadera
  4. Vilka fina garner! Jag vill gärna vara med och tar två lotter.

    Du har en fin blogg, förresten. Jag tittar in här ibland, men vet inte om jag kommenterat tidigare.

    SvaraRadera
  5. Jag har ingen egen blogg men vill gärna vara med på utlottningen av de fina garnerna.Jag är inte så bra på att kommentera men läser gärna din fina blogg. Jag heter Lisbet.

    SvaraRadera
  6. Välkommen tillbaka, har saknat dig!
    Vill också vara med. Är väldigt förtjust i garn!
    Ska länka..

    SvaraRadera
  7. Lena i Sundsvall9 januari 2013 23:56

    Fin blogg du har, vill gärna vara mei ditt lotteri.

    SvaraRadera
  8. ...jag har ju så himla mycket garn så det är roligare för någon annan att vinna ditt fina utlottningsgarn. Däremot vill jag hemskt gärna gratulera dig till alla besökare på så relativt kort tid. Men du skriver både roligt och tänkvärt så konstigt är det ju absolut inte. Plus att du är händig också ovanpå allt annat. En riktig inspirationskälla på många områden.
    Skönt att du är tillbaka, lite väl lång semester tyckte jag...:))

    SvaraRadera
  9. God fortsättning, jag är gärna med i utlottningen och länkar från min blogg. //Ulrika

    SvaraRadera
  10. Både Fabel o Kampes garner är fina.
    Deltar gärna i utlottningen men har ingen egen blogg.

    SvaraRadera
  11. Kampes garn är ett bra garn,har använt det i många år,en trådigt är bra för stickmaskiner perfekt i mönster.Har ingen blogg! Med vänlig hälsning, UllaBritt

    SvaraRadera
  12. Visst vill jag vara med o tävla om dessa fina garn .
    bittan4@gmail.com

    SvaraRadera
  13. Jag vill också vara med! (Kan sällan motstå bilder där härvor är med:D)
    Länkar och "snor" alltså även bilden!

    SvaraRadera
  14. Hej vill gärna vara med i utlottningen

    SvaraRadera
  15. Jag vill väldigt gärna vara med i utlottningen.
    Mvh,
    Malin
    malinkinberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Fina garner :) Vill gärna delta i utlottningen.
    //Kicki

    kicki.ternstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Grattis till alla besökare! Jag är gärna med och hoppas på turen vid utlottningen! Länkar från min blogg också.

    SvaraRadera
  18. kampes ull skulle jag gärna vilja prova på

    SvaraRadera
  19. Jag vill också vara med och prova lyckan! Jag länkar.

    SvaraRadera
  20. Men vilken fin blogg! Jag är gärna med och prövar lyckan! Lägger en länk oxå.

    SvaraRadera
  21. Jag vill vara med! Jag har länkat från min blogg så två lotter tack. :-)

    SvaraRadera
  22. Hej! Jag är väldigt gärna med i din utlottning. Jag länkar i min blogg, 2 lotter. Håller tummarna. Kram sytanten

    SvaraRadera
  23. jag vill gärna vara med! Jag tar en lott och hoppas på tur!
    rej74@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Vilken mysig blogg jag hittade med mycket i min smak. Klart vill jag ju inte missa din fina utlottning av garn o fina sådana. 2 lotter jag har länkat. Önskar en trevlig dag kram Beijan

    SvaraRadera
  25. Hej!
    Jag vill gärna vara med..
    Ha de bra..
    Mvh
    Doris

    vivdor@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Tittut och grattis till alla besökare :) Är gärna med och testar lyckan i din utlottning. Håller tummarna för Fabel :) Har även länkat med bild från högra sidospalten på min blogg.

    LadyNight
    http://pysselstund.blogspot.com

    SvaraRadera
  27. Grattis till 5000 besökare! Jag vill hemskt gärna vara med och fira, självklart länkar jag på min blogg. Ha det bra!

    SvaraRadera
  28. Jag vill gärna vara med i utlottningen. Och jag älskar Kampes ;-)

    SvaraRadera
  29. Grattis säger jag till 5000 besökare..o det nya året då vi ska sticka /virka i massor..och därför behövs ju garn..o jag vill va med o tävla..tar 2 lotter. länkar gör jag från min blogg.. MVH Christine

    SvaraRadera
  30. Så mycket trevligt jag hittade att läsa hos dig. har stannat här och tittat runt. Jag är gärna med på din utlottning. Grattis till 5000 besökare. Visst är det roligt när det rullar på. Jag länkar i min sidebar.
    Ha det gott !! //Eva

    SvaraRadera
  31. Hej!
    Jag vill gärna vara med på utlottningen av de fina garnerna.
    Mvh Riitta
    rimava61@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Trevlig blogg jag hamnade på. Jag är gärna med och firar din blogg och deltar i utlottningen med 2 lotter.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  33. Åhh, som ny läsare utan egen blogg kanske jag inte har så stor chans, men Kampes garner ser härliga ut.

    Maria

    SvaraRadera
  34. Garn kan man väl aldrig få för mycket av? Är med i utlottningen med två lotter, tack, länkar på http://nallepuh.blogspot.fi

    SvaraRadera
  35. Grattis till alla bes;k! Jag deltar g'rna i utlottningen!

    SvaraRadera
  36. Grattis till alla besökare!
    Följer dig på bloglovin och tävlar om garnerna =)
    Mvh Jeanette (jeanette_swardh@hotmail.com)

    SvaraRadera
  37. Stort grattis till ditt jubileum!!
    kul att du är med i min utlottning, lycka till där!
    Hoppas att jag har tur i din, det är superfina garner du lottar ut!
    Klart att jag länkar också!

    SvaraRadera
  38. Gattis till jubilêet!
    Har ingen egen blogg
    men vill gärna vara med i tävlingen
    Christina

    SvaraRadera
  39. Klart jag vill vara med med en lott

    SvaraRadera
  40. Grattis till alla besökare o jag vill verkligen inte missa din fina jubileumsutlottning!

    SvaraRadera
  41. Jag vill gärna ha chans att vinna lite extra garn. Ull är så skönt i den smällkalla vintern.
    Jag har länkat från min blogg: http://handarbete.appelklyftig.com/#post249

    SvaraRadera
  42. Jag vill gärna vara med i utlottningen. Länkar i min blogg http://evavirkar.blogspot.com. Sedan ska jag titta runt på din blogg, nu när jag hittat hit. Eva

    SvaraRadera
  43. Vill gärna vara med och pröva lyckan.
    Länkar till dig från mig.
    Annika

    SvaraRadera
  44. Jag vill vara med i din utlottning av fina garner. Länk finns i min blogg så det blir två lotter.

    SvaraRadera
  45. Grattis till dig och din fina blogg. Vill gärna vara med i din utlottning.
    Agge (agge_a_son@hotmail.com)

    SvaraRadera
  46. Hejsan! Jag är gärna med i din utlottning :-)

    SvaraRadera
  47. Hittade till din blogg och instämmer i gratulationerna till antalet besökare! Nu är jag sugen på en ny stickning... ;-) Jag är förstås gärna med i din tävling av de fina garnerna och länkar med bild, så det blir 2 lotter för dubbel vinstchans... Nu håller jag tummarna!

    Vinterhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  48. Hej

    Jag vill gärna delta i utlottningen med 1 lott.

    Hälsar Carina
    carina.engdahl@bredband.net

    SvaraRadera
  49. JOOO TACK ... jag vill också pröva lyckan!
    Mvh Österbottning :O)

    SvaraRadera
  50. Jag vill gärna delta i utlottningen av garn! Deltar med en lott.
    mvh Siv
    ronnb55 (at) hotmail.com

    SvaraRadera
  51. Så roligt att sticka/handarbeta och dessutom ev. bidra till välgörenhet.
    Har mycket ledig tid till handarbete därför skulle det var kul att vinna lite garn.
    Mvh/ Marie Söderström
    e-post:marie_soderstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  52. Vill gärna delta i utlottningen.... hoppas på turen.
    / Veronica
    virre.orust@telia.com

    SvaraRadera
  53. Jag vill hemskt gärna vara med!Christina
    krickajohn1@yahoo.com

    SvaraRadera
  54. Behöver fylla på garnlagret och provar lyckan hos dig!
    Hoppas på tur! //BiZen

    SvaraRadera
  55. Hejsan
    Vill gärna vara med och testa turen hos dig. Ha en bra dag!karin.c.a@live.se

    SvaraRadera
  56. Det här vill jag gärna vara med på. Länkar även från min blogg.

    SvaraRadera