tisdag 18 december 2012

Färdiga!




Jag skulle ha stickat skaften lite längre så hade de sett mer proportionerliga ut - men nåja, jag är nöjd. Nu hoppas jag bara att de är lagom stora till de fötter som är tänkta att bära dem. För mina 39:or är de klart för stora i alla fall, hade tänkt ta ett kort på det för det såg roligt ut, men det glömde jag förstås innan jag packade in dem.

Paket till rara svärdottern är ivägpostade, tandläkarbesöket idag gick bra (tandkronan klickade på plats hur fint som helst) och igår vann jag i julquizzen igen - bara en musmatta men ändå. Huvudet stormvärker - men ändå känner jag mig faktiskt mer på G idag än igår (och dagen före det och dagen före det... ) .

Att jag inte precis är någon tuffing på vinterväglag är ingen hemlighet - men igår var det nästan lite spöklikt. Jag körde modigt upp på vår lilla isiga väg och tog det lugnt och försiktigt hela kilometern (haha, ja, längre är det inte!) fram till kanten av samhället och där var det som om jag körde in i en helt annan värld. Lite av Narnia-känsla! På andra sidan var det mer som en vårdag, bara blött helt enkelt.

Nåja, man vänjer sig säkert - redan idag kände jag mig faktiskt tuffare. Och då var jag ju ändå på väg till tandläkaren - det brukar inte precis locka fram mina tuffaste sidor!

2 kommentarer:

  1. Vad snygga de är.
    Storlek 47? Ojdå.
    Det är nog därför skaften ser korta ut :D

    SvaraRadera