lördag 13 oktober 2012

Något är fel

Som jag berättade blev jag tvungen att beställa ytterligare lite alpaca till sjalen jag håller på med, igår  kom jag mig äntligen för med att göra det. Och så är det ju det där, när man ändå beställer... och så där. Passa på och använda ev expeditionsavgift fullt ut, och frakten och ja. Passa på. Men trots att jag bläddrade igenom garnlistan flera gånger, kikade i fyndlådan, angrep det hela med olika infallsvinklar (utifrån kvaliteter, utifrån tänkta plagg eller färger, utifrån masktäthet eller pris...) så kom jag upp med - ingenting! Jag hade helt enkelt inte lust att köpa någonting. Alls.

Beställningen gick iväg med bara det saknade garnet.

Nu ska jag se om jag hittar febertermometern, för något måste ju vara helt fel.
(hittade den :-)

3 kommentarer:

  1. Fnissar lite, ja du måste ju vara sjuk...

    SvaraRadera
  2. Men kära nån, vad är detta? Kanske allergichock efter vävgarnsfynden häromsisten? :-D

    SvaraRadera
  3. Klart det fattas något - en påse garn kanske?

    SvaraRadera