fredag 22 juni 2012

Midsommarnatten plockar jag

klöver och timotej... Nä, det gör jag nog inte, jag sover nog som en stock. Som klubbad. Vet inte hur mycket som beror på att här är tyst! och hur mycket som beror på att jag är trött, men jag sover hur som helst gott. Det är min huvudsakliga replik för tillfället: "jodå, jag är bara så trött...!" :-)

Pionerna har inte slagit ut ännu, men är bra nära. Rabarberdryck har jag gjort, och rabarberkompott (fast den blev mer som sås eller soppa tyckte jag - hur som helst gott till glass).

Ingen stickning, inget bloggande och inte har jag läst bloggar heller - men jag återkommer! Ville bara titta in och önska alla en glad och trevlig och härlig midsommar!

2 kommentarer:

  1. Låter som du har blivit småbarnsförälder! Jag är också bara så trött. Har saknat dig här, hoppas allt gått bra med flytten och trevlig midsommar på dig också!

    SvaraRadera
  2. Om du sover mycket så beror det nog på att du behöver det :-) Ta det lugnt och njut av livet bloggarna finns kvar till sedan.
    Ha en fortsat skön söndag!!!

    SvaraRadera