lördag 9 juni 2012

Dagens minimimål

Idag ska jag hitta laddaren till tandborsten. Jag kan se den för mitt inre, i en låda.

Det där "resten" som var kvar efter flyttbilsomgången i måndags visade sig vara fyra billaster (varav en till tippen). Sista ligger kvar i bilen sen igår. Det enda som nu finns kvar därnere är cykeln, som står i ensamt majestät i nysopat garage. Tror jag ska vandra dit en dag när det ser bättre ut på himlen och cykla hit den helt enkelt. Men de sista dagarna har jag gått på vilja, inte på kraft, så tja. What can I say? no bike today...


2 kommentarer:

  1. Jo, det har varit mycket för dig nu! Hoppas du kan sitta vissa stunder och bara ladda dig själv om än inte tandborsten!

    Det är inte gott att vara mellan ställen, men snart är du på ett enda och kan börja vara och du kommer att vara på ett underbart ställe!

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du testade rabarberdrickan och tyckte den blev god!
    Lycka till med flytten. Borde kännas lika skönt som efter en förlossning i alla fall när allt är klart ;-)

    SvaraRadera