fredag 6 april 2012

Som ett julkort

Grannen byggde uteplats idag, i virvlande snöstorm och nog blev det vackert men nog känns det bara SÅ fel. Ja, snön alltså, inte grannens uteplats. Vänta, nu blev det fel ändå. Uteplatsen blev fin, snön också, men jag hoppas alltså att snön försvinner fort för den känns fel och uteplatsen kan väl få vara kvar.

På måndag ska jag ut och köra bil och sommardäcken är på plats - hoppas det är rena vägar då.

Kan ju passa på att visa den färdiga tomtedräkten också då, passar ju bra till vädret. Det tog längre tid än väntat, han är en lång gosse den där Ken.
 

Nu ska jag strax äta räkor och avokado. Det kan inte min yngste son få äta idag, han har magsjuka. Ibland känns det på en gång som om man skulle bo lite närmare och som att det är rätt skönt att inte göra det. Hm.

1 kommentar:

  1. Vad fina de blev! Å jag tycker det ser ganska så mysigt ut på grannens uteplats, här regnar det bara, eller lite snöblandat är det nog, men förhoppningsvis blir det vår snart igen...

    SvaraRadera