onsdag 25 april 2012

Det känns bra

Tack för alla hälsningar kring mitt nya boende! Nu, efter några irriga dagar, har det börjat sätta sig och känns så bra - det blir rätt, tror jag! Jag har börjat se mig omkring med lite nya ögon - jag ska ju flytta från 94 kvm till 60 och vill ha det luftigt omkring mig. Slutsats: här gäller att lägga möbler, mattor och saker och ting i olika högar. Ge bort, sälja, kasta och så en väl genomtänkt hög till mig. Så skönt det känns!

Eller kanske - så skönt det kommer att kännas! :-) För det ligger ju en del slit framför mig nu.

Nu ska jag sitta här och sticka en stund. Scarf for Ally ringlar sig ned från soffkanten, sömnigt ihoprullad. Men den blir fin när den blir blockad tror jag. Tänker sticka tills garnet tar slut helt enkelt så får vi se hur lång den blir.

1 kommentar:

  1. Det blir skönt, det är säkert det!Men det är ju en hel del beslut att ta förstås, skönt då att ha stickninga att varva ned med!

    SvaraRadera