tisdag 10 januari 2012

Gapskratt...

Fick mig ett riktigt gott skratt när jag läste topp-5-listan för första veckan i utmaningen - de som gått eller sprungit längst har rapporterat in mellan 54 och 100 km! För en vecka! Att mina 18 var blygsamma visste jag ju redan, men hallå! :-D Nåja, jag tänker knata på ändå för jag gör det inte för att vinna eller slå någon annan utan bara för att jag vet att jag mått bra de perioder när jag varit lite regelbunden med mitt vandrande. Och denna veckan blir nog lite bättre än förra, igår 8 och idag 6 km är ju en bra start.

Idag gick jag dessutom med några extra kilon för jag hade sålt lite saker på Tradera som jag passade på att posta. Kände mig löjligt belåten med att inte ta bilen in till "byn". Solen sken på min lilla näsa som stack fram mellan mösskant och halsduk, fötterna mådde prima i mina härliga vinterkängor med in- och utfällbara broddar och jag riktigt kände hur kroppen producerade må-bra-hormoner för glatta livet....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar