tisdag 17 januari 2012

Det ska vara flätor i år

- det såg jag någonstans igår. Så kvällsstickningen blev ett litet grytlappsfodral till min pannkakslagg, med tre flätor och resårstickning mellan flätorna:


(Inte alls orange som det ser ut på bilden, utan snarare rött!) Jag fick börja om flera gånger, först fjärde försöket blev klart. Om jag bara hade haft ägg hemma kunde jag fått pannkakor till lunch idag, utan att bränna fingrarna.

Tog en "bild" på min vik igår. Det kändes som om dimman liksom kröp in i ögon och öron - det är lika dimmigt idag.

Igår 8,55 km, det var bara den första och den sista halvkilometern som det kändes som en nära-döden-upplevelese...

1 kommentar:

  1. ...jag älskar verkligen stekpannehandtaget, så chickt. Hoppas stekpannan njuter av den nya stassen:))

    SvaraRadera