måndag 5 december 2011

Vad är det här?

Nej, det är inte precis en bildgåta för jag kan inte svaret... Det är en liten plastgrej, den har legat i min låda i köket i säkert ett år och jag undrar varför jag la den där och inte i papperskorgen direkt? trodde jag att jag skulle behöva den "sen"? laga något? Den är ca 2x2 cm och längs en kant ser det ut som om den kanske gått av.

Jag brukar vara rätt så bra på att kasta saker, men jag vill ju helst veta vad det är jag kastar. Om jag kastar den här idag kommer jag då att behöva den i morgon? funderar på om det funkar att sätta ett snöre på den och slänga den i papperskorgen så kan jag hala upp den i morgon när jag plötsligt vet vad det är. Antagligen inte, den måste nog ut i soprummet för att sådan magi ska ske.

2 kommentarer:

  1. Ser ut som något som kunde sitta i kylskåpet...brukar vara små skumma, fiffiga platspryttlar! :-)
    (Släng den inte, man ska spara allt man älskar... och allt man inte förstår!)

    SvaraRadera
  2. Bra idé, ska kika extra noga när jag städar ur kylskåpet. Och ok, mojängen åker tillbaka i lådan...

    SvaraRadera