onsdag 28 december 2011

Spänst-utmaning



Det är inte riktigt min grej att träna i grupp har jag insett ett antal gånger så nu har jag anmält mig till en digital grupp i stället. Här: Let's kick it . Jag minns inte riktigt hur jag hittade dit, men det blir ju så när man läser bloggar, man följer en länk hit och en länk dit och plötsligt är man hos Malin I Form.

Häng på ni också, det handlar om att räkna kilometrar i fyra veckor, plus utmaningar. Sista anmälningsdag är 30/12.

(bilden är egentligen inte av mig... :-) hittad på skrattnet.com)

Glömde förresten att berätta att sonens tröja satt som en smäck - tror han var nöjd och den yngre sonen började tala om att välja ett mönster... Han (den yngste alltså) hade för övrigt med sig en stickning hem - han hade varit och köpt alpacka-garn på Strikk och redan stickat en lång bit!

4 kommentarer: