torsdag 15 december 2011

Det fanns ett golv

... under alla lådor - titta!

Hallen är nu det mest välstädade rummet i lägenheten - i värsta fall kan vi fira jul här... Till höger i bild ser man mina broddar, de har hängt där sedan förra vintern och nu tyckte jag att de hängde rätt bra där. Det som lyser i skohyllan är inte en katt utan reflexerna bak på mina träningsskor!







 Tog en tur till vårt stora köpcentrum, hittade äntligen Zip ...

















... och tog en sväng på Systembolaget... knäckte ryggen igen, så klart, trots att jag tog en liten vilopaus på byggavdelningen på Coop - inte en människa där och man kunde både andas och röra sig fritt...

Det här vackra ölet bär det vackra namnet Shepherd Neame Christmas Ale, en kompis rekommenderade det.



2 kommentarer:

  1. wow, det där ölset var ett fantastiskt tips, vi får en ölfantaaaast hit till jul...Hjärtatack

    SvaraRadera
  2. Sv: haha, det kan jag hålla med om.. det har nämligen hänt. Jag kan ju säga att jag tittar extra åt julgranen under filten när jag vaknar till på natten! "bara för att".. man vet ju aldrig om det plötsligt blivit något annat ;)

    SvaraRadera