onsdag 2 november 2011

Snopet

Hoppade energiskt upp från frukosten och lassade in en hög trasor, gummistövlar och lite annat käckt i bilen och körde iväg för att tvätta bilen. Så här inför vintern känns det ju skönt att få det gjort, och det är milt och bra väder så det är en perfekt dag.

Kände mig väldigt nöjd med mitt initiativ när jag svängde upp på den där stora planen där biltvätten är... eller... blinkade några gånger och såg mig omkring. Alltså, den här gången har de inte stängt biltvätten, de har rivit hela byggnaden och kvar fanns bara en murad kant på marken. Meh! vafför gjorde de så?

Åkte snopet hem igen. Får väl bli en sådan där automatisk biltvätt några mil bort i stället då, men jag kom liksom av mig idag. Och nej, corvetten på bilden är inte min :-)

3 kommentarer:

  1. Snopet är väl lite av en underdrift!
    (Vi har det fiffigt, vi har högtryckstvätt i garaget i källaren!)

    SvaraRadera
  2. Ja, och till råge på allt så har jag 4-5 poletter som jag köpt till tvätten som inte finns. Högtryckstvätt i garaget låter mer än fiffigt - kanske skulle ta ett snack med min hyresvärd...

    SvaraRadera
  3. Typiskt när ångan är uppe för att få´t gjort!!
    Kul att du vann. Grattis!

    SvaraRadera