måndag 26 september 2011

Första inlägget

Jaha, jag får väl blogga då. Passar kanske bra att pilla lite med detta idag när jag ändå måste ha huvudet stadigt lutat mot soffans ryggstöd (ajajaj mitt huvud är elakt).

Min blogg kommer nog att handla rätt mycket om stickning. Och målande. Och funderingar i största allmänhet.

Först skulle man ge den ett namn. Och ... på väg är man väl alltid? eller ja, inte idag då, stadigt förankrad i soffan som sagt var. Men kanske på väg mot en klar förbättring, på väg att bli tokig eller åtminstone på väg genom tiden. For iväg och postade ett brev trots allt, det var lite saker som jag stickat på beställning. När jag åkte hem igen, utrustad med vindruvor och en påse polly med sommarbärs-smak (de var riktigt goda) kom jag på att jag glömt att fotografera. Så dem får ni inte se. Det stickade, alltså. Vid närmare eftertanke, ni får inte se godiset eller vindruvorna heller för dem har jag ätit upp.

Blir ingen bild alls för tillfället, faktiskt. Nästa gång....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar